Дневникът на един bofh

понеделник, януари 30, 2006

String Theory

Дядо Цеци почина. В четвъртък. Прибирам се аз доволен, че ще ми дадат пари за кола от Райфайзен, и че взех на Дарка борда и туп. Държа се мъжки до последния момент.

В момента е погребението му. Не можах да отида, имам чувстото, че ще се разпадна вече. Гледам 5 годишната си братовчедка. Бяхме на патиланци. Баси, хлапето как се кефеше, през това време всичките му роднини плачат. В момента съм у тях. Малката спи, а аз си пиша и пуша. Ще ми липсваш. Беше най-големият голям пич, който познавах.

Не знам какво още да кажа, сигурно бих измислил някаква идиотщина за това колко и как си отиват хората. Не съм в настроение. На Ади грам не й дреме за мен. Дъ енд, дорогая. Вчера изкарах книжка и си купих кола. Да са ми честити, намерил съм кога. Довечера съм нощна и утре съм нощна. Междувременно ще завършвам средно.

Life goes on.

3 Comments:

At 10:47 сл.об., Anonymous Анонимен said...

айде че на ади грам не и пука. тва че се държи като пукел и не знае какво да каже и да направи е малко по-различно нещо..пък ти си мъжки

 
At 11:45 сл.об., Blogger hindu said...

Знам, просто съм малко смазан. Future Prophecies - Bring the Noise и вече не знам колко амфети, кафета и цигари.

Утре ще спя. Липсваш.

 
At 12:34 пр.об., Anonymous Анонимен said...

такка ли?

 

Публикуване на коментар

<< Home